Opis edukacije
Napisati vijest, PR članak ili objavu za medije u današnje vrijeme i nije neka nuklearna fizika, to doista može svatko. No, dobro napisati vijest koja je spremna za objavu bez redakture i lekture, sadrži sve važne infromacije i odgovore na moguća pitanja, popraćena je potrebnom opremom i još je k tome zanimljiva? E, to već ne može baš svatko, za to su ipak potrebna određena znanja i vještine.
Mediji - urednici i novinari - su komotni, vole kad im vijesti same stižu u sandučiće, besplatno i još k tome gotove, u koje ne moraju uložiti ni trunku više truda nego je potrebno ‘podići’ ih na web i/ili društvene mreže ili ih pripremiti za tisak. Njima će donijeti ‘klikove’, čitanost i doseg, tebi vidljivost koja ti je prijeko potrebna.
Na putu od anonimnosti do klikanosti vodi te diplomirana novinarka, prekaljeni terenac s 15 godina iskustva u raznim nacionalnim i lokalnim medijima.
NAUČENE KLJUČNE VJEŠTINE
- Kako napisati vijest/PR tekst? (osnove novinarskog pisanja)
- Koje programe, alate i formate koristiti (Word, Google Docs, Canva…)?
- Čime i kako opremiti tekst za objavu (fotografija, video...)?
- Kome plasirati vijest, kako komunicirati s medijima, kako povećati vidljivost i bez medija (web i društvene mreže)?
ZA KOGA JE OVO?
- Organizacije civilnog društva;
- neprofitne organizacije;
- formalne i neformalne građanske inicijative;
- volonterke i volontere;
- aktivistkinje i aktiviste;
- sve koji misle da znaju napisati vijest, a ne znaju;
- sve koje privlači novinarski izričaj.